5. toukokuuta 2014

DIY: KALENTERI


Tämä tulee ehkä aavistuksen myöhässä, toukokuun alku meni jo menojaan. Mutta eiköhän vielä kerkeä, onhan toukokuu pitkä kuu!

Oletko koskaan tuskastellut marketeissa myytävien kalenterien mauttomuutta? 

Bingo olen, minä minä täällä olen! Enkä koskaan ole mieheni pyynnöistä huolimatta kelpuuttanut yhtäkään kotiin. Mainosmallejakin tuppaa tippumaan postilaatikkoon tuon tuostakin, mutta ei... 

Minulla on tapana aina kuukauden vaihteen lähetyessä suunnitella uusi kalenterisivu ja suunnittella sen verran visuaalinen tapaus, että se voi aivan hyvin köllötellä kylmälaitteen rosteripintaa vasten nolostumatta.

Oman henkilökohtaisen kalenterin lisäksi yhteinen näkyvällä paikalla seisova kalenteri on itse asiassa aika kätevä. Molemmilla on omat sukunsa ja kaikki puolison puolen suvun merkkipäivät eivät mieleen mahdu yrityksistä huolimatta.

Eli syntymäpäivät ja muut merkkipäivät sekä menot, jotka eivät töihin liity merkitään tähän. Pidetään työmerkinnät pois tästä kalenterista ja toisten päin. Niin tässäkin kuin kaikessa muussa, koti ja työ on hyvä pitää omana elämänään.

6 kommenttia:

  1. Huippu idea tämä ja ihana koko blogi! :) Eipä oo tullu itellä mieleen tehdä, vaikka samaa oon tuskastellu!!
    -marjaana ;)

    VastaaPoista
  2. Marjaana , kiitos :)

    Joo arvaa kuin kauan piti tässäkin taloudessa tuskastella ennen kuin välähti! Liian kauan! :)

    VastaaPoista
  3. Millä teet noita? Siis tietokoneella vai millä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei anonyymi!

      Kyllä, tietokoneella.

      Tämän olen tehnyt kokonaan Wordillä! :) Aika pitkälti tekstikehysten avulla!

      Poista
  4. Kiva kalenteri! Itsekin ihmettelen kauppojen tylsää kalenteritarjontaa :)

    T: Sarianna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sarianna, kiitos! Kiva kuulla! :)

      Kohta onkin aika kesäkuun kalenterin julkaisulle :)

      Poista

HEI SIELLÄ! IHANA KUN KÄVIT, SUURKIITOKSET KOMMENTISTASI ♡