18. tammikuuta 2015

OIKEESTI VIHREÄÄ






K U V A T : P I N T E R E S T
....Nyt minulle heti. Ja paljon! Ja kirjava joukko mieluiten. Siis nyt on minulla välähtänyt. Haluaisin täyttää kotimme ihan kokokaan kasveilla. Mummoksiko muutuin? Kukaton koti ei toki meillä tälläkään hetkellä ole. Puolensataa neliöitä on jo upotettu melko monta kasvia, mutta nyt tuntuu, että ei riitä. Haluaisin oikean kokoelman! Kertokaas nyt moderneja, tyylikkäitä, yksinkertaisia ja ennen kaikkea helppoja kasvien nimiä? Auttakaapas nyt kukkaihmiset minua! Minun Pinterest-tilini paukkuu näistä kuvista vihreistä. Mutta voiko näitä vastustaa? Kurkatkaapa tänne ja toteatte itsekin, upeitahan ne on. Oisin voinut laittaa tähän vaikka jokaisen kuvan, tai tehdä aiheesta vaikka kolme postausta. Sillä nyt on rakastuttu. Vihreään.


///I'm in love with green. I need to get some more plants!

12 kommenttia:

  1. Mulla olis kans tarkotus kevään aikana hommata lisää vihreitä kukkia. Ne on vaan niin kivoja sisustuksessa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös ole?! Kodista tulee jotenkin heti niin paljon raikkaampi kukilla :) Tai vihreällä :)

      Poista
  2. Ostin juuri viime viikolla uusia viherkasveja kotiin Ikeasta. Osa vanhoista kuoli, tai ei ne oikestaan olleet edes kovin vanhoja, ehkä vain sitten huonoja tai huono hoitaja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa.. Mäkään en ole oikein onnistunut noiden Ikean kasvien kanssa. Ja olen ajatellut olevani vain liian huono hoitaja niille. Kukkakauppojen kasvien on tarpeeksi kovasta puusta veistetty, että niitä en ole onnistunut tappamaan :D

      Poista
  3. Näyttää kyllä kivan raikkaalta :) Kohta päästään upottamaan sormet multaan kun kevät kylvöt täytyy tehdä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä. Yrtit muhimaan kohta ;) Voi ihana kevät <3

      Poista
  4. Erilaiset vehkat isoine lehtineen on hienoja. Mä oon niin huono noissa kukkien nimissä...mehikasvit on myös kivoja, sekä sisällä että ulkona.
    Hyvää alkanutta viikkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on ja mehikasvit on kyllä kivoja! :) en tiedä, pitäisi lähtä varmaan kiertelemään kukkakauppoja. Mutta olisi kiva kuulla oikeesti kokemuksia :) Kivaa uutta viikkoa myös sinulle Outi <3

      Poista
  5. Itse voin hehkuttaa vain mehitähden puolesta! Vielä en ole ainakaan tuota omaani saanut hengiltä, vaikka yleensä tapan kaikki kasvit ja kukkaset :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuo kukkaharrastus on yllättävän hankalaa ;D Aika helposti nuo saa melkein kaikki hengiltä!:/ Mutta onneksi on jotain selvinnytkin ;)

      Poista
  6. IHANIA!! Mulla on jo tovin ollu samanlainen villitys menossa, mutta en tajua mikä ihmeen tumpelo kasvienhoitaja oon kun tänäkin talvena on kolme viherkasvia viettäneet viimeiset päivänsä meillä. :( Sit on ne muutamat parhaat mitkä on vuosi toisensa jälkeen tyytyväisiä meidän hoitosuhteeseen.. ne onkin ne mummolasta saadut pistokkaat.. ;)

    VastaaPoista
  7. Anopinlieli ja anopinhammas ovat ihanan pelkistettyjä, ja helppoja. Sopivat kivasti moderniin kotiin.. :) meillä on uudessa kodissa niin kuiva huoneilma, että olen ihan helisemässä näiden kanssa.. Meillä on aina ollut paaaaljon viherkasveja, muistan kun meidän ekoja koteja monet kutsuivat mummolaksi lähinnä kasvimäärän vuoksi! :) rakastan kasveja, ja olen ollut monena vuonna puutarhakaupassakin töissä.. Joten pitäisi tosiaan korjata nykyisen kodin vihreätilanne myös! :) Niin ja kultaköynnös sopii minusta myös hyvin yksinkertaiseen sisustukseen!

    VastaaPoista

HEI SIELLÄ! IHANA KUN KÄVIT, SUURKIITOKSET KOMMENTISTASI ♡