1. huhtikuuta 2015

TERVETULOA HUHTIKUU






Kuuletko kevään?Minulle hymyilee aurinko ja valo valuu ikkunoista sisään. Kuulen mielessäni kuinka viimeiset likaiset lumet litisevät ja sulavat pois. Ja tiedättekös, nyt tulitetaan väreillä. Koska huhtikuu, koska kevät. Koska niin kevyt mieli! Niinpä minä inspiroiduin keväästä ja mielelläni maalailin. Syntyi sieltä perinteiseen tapaan taas teille kuun kalenterit. Ja kyllä, nyt ei valuta hillitysti tai hallitusti. Vaan nyt annetaan keväälle lupa näyttäytyä! Yhden mustavalkoisen päästin mukaan jos joku haluaakin mälsäillä. Ja oikeastaan kyllä olen aika hyvilläni tuostakin tapauksesta. Koska tuo printti sai minut hiukan hykertelmään. Tuo hehkutettu printti siirtyy kyllä tuosta kalenterista vielä johonkin muualle. Johonkin muualle, mutta kotiani ympäröivien seinien sisällä.

Mutta sen suurempia laulamatta. Näistä linkeistä löydät ensimmäisen, toisen, kolmannen ja neljännen. Ja kyllä kovasti tykkäisin jos kommenttilootaan viitsisit naputtaa, että kävelikö keväästä hurmioitunut kalenterin väsääjä ihan harhaan? Vai tykkäisikö sinun koti koristautua aina vain hillittyihin, hienostuneihin latteisiin ja moderneihin kalentereihin?Aurinkoa sinun huhtikuun askelille. ♥

9 kommenttia:

  1. Kiitos taas, töihun tulostuu tällä kertaa lintuhäkit ☆

    VastaaPoista
  2. Kolmas ja neljäs on aivan ihania, täytyy kyllä tulostuttaa jompi kumpi miehellä töissä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa!! :) Tällä hetkellä toinen ja neljäs näkyy olleen suosituimmat :)

      Poista
  3. Katri Saartoala2.4.2015 11.13

    Numero 3 mun feivoritti! Punanen väri ihan täydellinen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa kuin kauan sitä sävyä etsittiinkin!!! Ihana, että kehasit ;D

      Poista
  4. ihania 3 ja 4. mä olin 4 tulostamassa ja kysyin vielä tytsyltä mielipidettä ni halus 3 :D ihanat värit tuli ku tulosti! mulle ainaki iskee nää linnut ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi söppänää, ihana kun kysyit :) Yritin saada väreistä mahdollisiman hempeitä, mutta välillä se on noilla ohjelmilla yllättävän vaikeaa :/ Niistä tulee helposti turhan kovia... Kiva kun tulostelitta ♥

      Poista
  5. 1&2 mun ehdottomat suosikit!!!;)<3 muutkin on kyllä hienoja..:)
    -larva

    VastaaPoista

HEI SIELLÄ! IHANA KUN KÄVIT, SUURKIITOKSET KOMMENTISTASI ♡