5. kesäkuuta 2017

BEAUTIFUL BALLOONS

Kävimme toukokuussa syntymäpäiväni iltana siskon kanssa ottamassa muutamia fiiliskuvia. Minulle ei todellakaan ole tällä hetkellä, eikä ollut tuolla hetkellä helppo olla kameran edessä. Itsetuntoni ei ole just nyt parhaimmillaan keväisten kurjuuksien vuoksi. Mutta minä tein sen. Menin, hymyilin, heittäydyin, ja nyt vielä hullu aion julkaista tämän. Tehdään se jos ei muun, niin edes noiden kauniiden pallojen vuoksi. Ne olivat minun ainoa lahjatoive syntymäpäivälle ja sain ne, heliumilla ja kaikkea. Olin tuona iltana hyvin kevyin mielin, vaikka saavuin syntymäpäivilleni ehkä sydän hiukan raskaana. Pallot ottivat ja nousivat ilmaan, ja nostivat mielialani mukanaan. Elämä on hetkiä. Hyviä ja huonoja. Kauniita ja ihania. Rumia ja kurjia. Yritetään kuitenkin ainakin tehdä niistä niitä kauniimpia. Ja kevyempiä. Kuin pastellipalloja.

Ps. Korttiarvontaan kerkeää vielä osallistua!

4 kommenttia:

  1. Kaunis kuvattava!
    Ihana,että teit sen..menit,hymyilit ja heittäydyit. Ja minä sain vielä kunnian olla kuvaajana. Nautin siitä kovasti. Ja ikävä meidän yhteisiä kuvausreissuja kyllä kasvoi entisestään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sanni kuvista, sanoista ja yhdessä vietetystä ajatusta kun olitte täällä <3

      Poista

HEI SIELLÄ! IHANA KUN KÄVIT, SUURKIITOKSET KOMMENTISTASI ♡