11. heinäkuuta 2017

IHAN PIHALLA









Eilisen postauksen jälkeen täytyy palata vähän keveämpiin aiheisiin. Hämmennyksekseni sain monta viestiä samojen asioiden äärellä painivien/painineilta, ja paljon hyvää palautetta. Kiitos teille jokaiselle. Ehkä me näin autetaan toinen toisiamme, kun välillä vähän avaamme asioita kulissien takaa. Ja saatan ehkä pintaraapaisun sijaan palata aiheeseen vielä tarkemmin, jos se tuntuu oikealta.
Mutta mitäs kuvissa? No minun oma pieni kesäparaatiisi. Sitä minä olen rakkaudella hoitanut ja laittanut. Salaatteja, yrttejä, raparperiä kasvaa kolmessa pienessä laatikossa ja Ikean pienen pienissä kasvihuoneissa. Ja satoa on tullut loistavasti. Miten oiva olo on kun saa omalta pihalta kaikki salaatit ja yrtit mitä ruoan laittoon vain voi tarvita.

Lisäksi kukkia on istuteltu seinille, portaille, aidalle ja terasille itsessään. Toki ruukkuihin ensin, heh. Paljon niitä on vielä kuvien ulkopuolella, olen melkoisen ahne noiden kukkien kanssa. Väriähän niissä ei juuri ole, mutta paljon paljon vihreää. Ja jos niitä ei ennestään ole jo tarpeeksi, olen vähän väliä könyämässä ojan pohjilta luonnonkukkia maljakkoihin. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

HEI SIELLÄ! IHANA KUN KÄVIT, SUURKIITOKSET KOMMENTISTASI ♡